Передмова
Замість розповідей, який я класний копірайтер з величезним досвідом та багажем знань в SEO чи SMM, хочу поділитися своїми думками, чому під час просування сайту або сторінки в соціальній мережі кожен повинен займатися своєю справою. Саме неправильна організація є найчастішою причиною закриття більшості проектів в перший рік свого існування.
***
Необхідність в наявності власного сайту або облікового запису у соціальній мережі вже давно вийшло за межі іміджевого інструменту, який більше впливає на репутацію компанії, ніж на фінансову сторону питання. Сьогодні відсутність такого представництва — хрест на бізнесі. Наявність сайту компанії виступає обов’язковим елементом для її зростання. Однак для розробки та подальшого просування сторінки потрібні значні ресурси – людські та фінансові. Багато підприємців з метою оптимізації витрат вдаються до економії. В першу чергу це стосується кількості залучених спеціалістів.
Хто займається просуванням сайту?
Щоб сайт зайняв високі позицій у пошуковій видачі, потрібно виконати колосальну роботу, яку одна людина фізично нездатна подужати. Тут необхідні вміння та навички, а також розуміння, як працюють пошукові системи. Тому для досягнення позитивних результатів знадобляться спеціалісти наступних напрямків:
- SEO-просування. Основні обов’язки цих співробітників такі: пошук релевантних ключових запитів та їх кластеризація, підготовка технічних завдань для копірайтерів, проведення аудиту і усунення недоліків, які можуть негативно вплинути на ранжування сайту.
- Контент-менеджер. Ці спеціалісти слідкують за своєчасною публікацією контенту, розробляють контент-план, перевіряють матеріали, підготовлені копірайтерами, на відповідність правильному оформленню та форматуванню тексту.
- Редактор. Виступає проміжною ланкою між копірайтером та контент-менеджером. Редактор перевіряє текст на наявність орфографічних, стилістичних та пунктуаційних помилок.
- Копірайтер. Автор текстового, а в деяких випадках мультимедійного контенту. Ці спеціалісти пишуть статті, описи товарів, категорій сайту, готують пости для соціальних мереж. Саме від того, настільки якісно копірайтер підготує контент, залежить весь процес просування сайту.
Чому на копірайтерові не варто економити?
Написання статей та іншого текстового контенту – складна робота. Обумовлено це відсутністю шаблонів. Крім того, потрібно постійно удосконалюватись, слідкувати за нововведеннями пошукових систем, та головне – писати грамотно, структуровано, на зрозумілій для конкретної аудиторії мові.
Наприклад, під час збору семантичного ядра SEO-спеціаліст для заводу чи салону краси використовує однакові інструменти, а виконана робота майже не відрізняється. Тоді як для копірайту необхідно дізнатися про всі особливості роботи конкретного бізнесу, проаналізувати вподобання цільової аудиторії та підібрати стиль написання тексту.
Економія на компетентному копірайтеру неминуче призведе до наступних наслідків:
- підвищення відсотку відмов;
- зниження лояльності цільової аудиторії;
- погіршення позицій у пошуковій видачі;
- відсутність позитивних фінансових показників.
Якщо хочете, щоб ваш сайт дійсно працював, замовляйте копірайт. Напишіть мені на телеграм — @web_content.