
В епоху інформаційного буму контент відіграє ключову роль у приверненні уваги аудиторії та досягненні поставлених маркетингових цілей. При цьому не має значення, ви продавець одягу або підприємство, що випускає складне технічне обладнання. Проблема в тому, що для кожного напрямку потрібен свій індивідуальний підхід. Особливо, коли йдеться про написання тексту на технічну тему. Тут слід приділяти особливу увагу тому, щоб ваш контент був привабливим і зрозумілим не тільки інженерам, а й простим людям.
Труднощі технічного копірайтингу
Основна проблема технічного копірайтингу — визначення цільової аудиторії. Необхідно чітко зрозуміти, для кого призначений текст. Може здатися, що якщо потрібно зробити огляд, наприклад, системи водопідготовки з УФ-лампами, генератором озону, аератором та іншим складним технічним обладнанням, його читатимуть інженери. Насправді це не так.
Інженери займаються інженерією, але аж ніяк не закупівлями, які роблять відповідні відділи, де не завжди у співробітників є профільна інженерна освіта. Крім цього, технічний текст може бути розрахований на кінцевого споживача (відвідувачів басейнів, торговельних центрів, батьків дитячих садочків), які й формуватимуть запит, що змушуватиме власників бізнесу покращувати умови для клієнтів. Наприклад, купити якісну систему водоочищення, промисловий кондиціонер та інше технічне обладнання.
Якщо ж текст перевантажений технічною термінологією, формулами, розрахунками, читачеві буде важко зрозуміти суть переваги вашої пропозиції.
Технічний копірайтинг — це не тільки текст, це ефективний маркетинговий інструмент для залучення клієнтів, насамперед із пошукових систем (ПС). Тому він має бути SEO-оптимізований і відповідати вимогам ПС.
Як написати технічний текст зрозумілою мовою?
Основне правило — технічний текст має бути зрозумілим для пересічних людей та грамотно написаний з точки зору інженерії. Для цього копірайтеру необхідно зануритися в тему, зрозуміти принцип роботи того чи іншого пристрою, технологічний процес виробництва. Це вимагає вивчення не тільки доступної інформації в інтернеті, а й технічної документації, яку надають замовники подібного контенту.

Щоб зачепити почуття цільової аудиторії, потрібно розкривати найболючіші питання. Якщо це дитячий басейн у садочку, описати ризики алергії від хлору, застерегти від бактерій, вірусів, хвороб. Для власників бізнесу необхідно показати, як змінитися їхній дохід після встановлення хорошої системи кондиціонування, відеоспостереження чи будь-якого іншого обладнання. Наприклад, збільшиться відвідуваність закладу та прибуток, знизиться рівень крадіжок співробітниками.
Не варто забувати про SEO-оптимізацію технічного тексту. Для цього він має відповідати таким параметрам:
- Мати ключові запити. Коли люди шукають інформацію в Google, вони використовують ключові слова і фрази. Щоб ваш сайт з’явився у результатах пошуку, в технічному тексті повинні використовуватися ці ж запити в тому чи іншому вигляді. Для збору ключових фраз використовуйте спеціальні програми та сервіси, наприклад, Semrush або Key Collector.
- Не забувайте про внутрішні посилання. Перелінковка допомагає пошуковим системам зрозуміти структуру сайту і зв’язок різних сторінок одна з одною. Це також може допомогти поліпшити видимість ресурсу в результатах пошукової видачі.
- Грамотна структура. Стаття або пост мають бути розбиті на смислові розділи, використані різні варіанти структурування: списки, таблиці. Для кращої візуалізації можна вставляти 3D моделі, фотографії, картинки, відеоролики.
Зверніть увагу, що готовий текст має бути унікальним і написаним людиною. Остання умова стала актуальною у зв’язку з активним розвитком технологій штучного інтелекту і чат-ботів. Якщо пошукова система вважатиме, що текст згенерований, це означає, що він не буде ранжуватися. Окрім цього, весь сайт може потрапити під санкції. Звичайно, ChatGPT та інші подібні рішення можна використовувати в роботі для пошуку інформації, але ніяк не для створення контенту.
Довірте технічний копірайтинг копірайтеру
Бути експертом у своїй галузі та доступно пояснити всі технічні моменти на папері для потенційних клієнтів — різні речі. Це як поганий вчитель, який усе знає, але нічого не може донести до учнів. Тому краще не ризикувати, не витрачати свій час та гроші даремно, а одразу звернутися до технічного копірайтера.
Ці фахівці мають досвід написання текстів для технічних продуктів і послуг. Вони знають, як використовувати правильну термінологію і пояснити складні концепції простою мовою. Можуть написати текст, який відповідає вашому бренду і цільовій аудиторії. Знають, як оптимізувати контент для пошукових систем.
Якщо вам потрібен текстовий контент на складну технічну тему, звертайтеся – https://t.me/web_content