Skip to content

SEO Писатель

Автор контента

Menu
  • SEO
  • PPC
  • SMM
  • Контент
  • Кейси
  • Про нас
  • Контакти
Menu
Опис товару

Чому так важливо писати опис товару для людей?

Posted on 01.09.202201.09.2022 by seo

Під час створення інтернет-магазину більшість в першу чергу звертає увагу на зовнішній вигляд, наскільки зручно ним користуватися, чи швидко сайт завантажується. При цьому зовсім не звертається увага на наявність описів до товарів. Деякі власники вважають, що їх ніхто не читає, відповідно, всі ці описи не варті уваги; інші ж використовують їх як можливість додати на сторінку якомога більше ключових слів для кращої індексації та ранжування сайту. В обох випадках в підсумку ми отримуємо описи, які дійсно ніхто не читає.

Насправді пункту опису товару варто приділити чи не найбільшу увагу, оскільки саме тут потенційний покупець приймає остаточне рішення: замовити на вашому сайті чи, може, пошукати кращі пропозиції. Тому все потрібно оформити таким чином, щоб у відвідувача не було ніяких сумнівів у том, що потрібно зробити замовлення саме у вас.

Чи завжди потрібен опис товару?

Переваги товару для опису
Як підготувати опис товару

Текст опису потрібний для того, щоб показати покупцю всі переваги товару або розкрити, що означають ті чи інші характеристики. Наприклад, далеко не всі покупці ноутбуків гарно розуміються у технічних тонкощах та знають, чому варто обирати модель зі 8 Гб оперативної пам’яті, а не 4 Гб. У цьому випадку опис повинен дати підказку, для вирішення яких завдань буде оптимальний той чи інший ноутбук: для навчання, роботи, гри в комп’ютерні ігри.

Однак, якщо для прикладу взяти радіатор системи опалення, тут ситуація інша й наявність детального опису може бути не обов’язковим. Все, що потрібно покупцю – розміри, матеріал та на яку площу розрахований цей радіатор. Писати про всі переваги легованої сталі немає сенсу.

При написанні опису товару слід пам’ятати, що він повинен вирішити проблеми клієнта, стати стимулом для прийняття рішення про покупку.

З чого почати підготовку опису товару?

Щоб опис вийшов дійсно змістовним та корисним для відвідувачів інтернет-магазину, автор повинен досконало володіти всіє інформацією стосовно товару. Якщо наявних знань недостатньо, потрібно звернутися за допомогою до фахівців, наприклад, менеджерів з продажу. Крім того, спеціаліст, який безпосередньо працює з товаром, зможе підказати, які найбільш часті питання ставлять клієнти під час замовлення тієї чи іншої позиції.

Ваше завдання – створити опис, при ознайомленні з яким користувач знайде відповіді на найчастіші питання, пов’язані з конкретним товаром чи послугою. Для цього раджу самому собі відповісти на питання:

  • Що це за товар?
  • Для кого він?
  • Навіщо він потрібний?
  • Як ним користуватися або що вирішує його придбання?

Наявність відповідей на ці запитання дозволить вам підготувати для свого сайту дійсно класні описи товарів.

Як правильно писати опис?

Для написання корисного тексту слід чітко розуміти, для кого він призначений. Потрібно знати свого клієнта, його вподобання, звички. Для цього слід скласти портрет покупця. Знаючи, як виглядає людина, котра гарантовано зацікавиться вашою пропозицією, значно легше підбирати слова, які дійсно зачеплять й стануть стимулом для замовлення.

Не потрібно шукати солодких епітетів, щоб розповісти переваги вашого продукту. Вказуйте реальні характеристики, які покупець зможе перевірити після придбання. Наприклад, якщо вам потрібно описати навушники, скажіть, що після їх купівлі ви зможете насолодитися дійсно якісним звучанням, яке дозволить почути навіть те, як гітарист перебирає акорди.

Звичайно, кожен товар індивідуальний, проте завжди можна знайти вагомі переваги та коректно їх описати без зайвих слів.

У випадку більш делікатних товарів можна трішки додати «прикрас». Вдалим прикладом тут буде опис спортивного одягу для жінок. Недостатньо просто написати, що штани чи костюм виготовлені із якісних матеріалів або з використанням сучасних швейних станків. Потрібно підготувати текст, який розповість про те, як жінка стане гарною та вродливою, коли одягне новий костюм на чергове тренування, як він підкреслить фігуру.

Приклад опису товару
Опис спортивного одягу

Не забувайте про візуалізацію. Якщо є можливість – зробіть власні фото товару з різних ракурсів, тримірну модель, можете записати відео огляд. Наявність візуальних ефектів не тільки підвищить ймовірність замовлення, але й вплине на просування сайту в пошуковій системі. Людям подобається крутити 3D моделі, а кожний зайвий клік – це плюсик для поведінкового фактору ранжування.

Висновок

Як і написання статті для блогу чи складення сценарію для відео, опис товару потребує окремої уваги. Якщо нічого не робити або користуватися шаблонними варіантами, які дають постачальники та виробники – не варто очікувати на те, що у вас буде багато клієнтів. Опис товару – це дійсно ефективний маркетинговий інструмент.

  • РусскийРусский
©2023 SEO Писатель
Ми використовуємо файли cookie на нашому веб-сайті, щоб забезпечити вам найбільш релевантний досвід, запам’ятовуючи ваші налаштування та повторювавши відвідування. Натиснувши «Прийняти всі», ви даєте згоду на використання УСІХ файлів cookie. Однак ви можете відвідати "Налаштування файлів cookie", щоб надати контрольовану згоду.
Налаштування файлів cookieПрийняти всі
Управління згодою

Огляд конфіденційності

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід під час навігації веб-сайтом. З них файли cookie, які класифікуються як необхідні, зберігаються у вашому браузері, оскільки вони необхідні для роботи основних функцій веб-сайту. Ми також використовуємо сторонні файли cookie, які допомагають нам аналізувати та розуміти, як ви використовуєте цей веб-сайт. Ці файли cookie будуть зберігатися у вашому браузері лише з вашої згоди. У вас також є можливість відмовитися від цих файлів cookie. Але відмова від деяких із цих файлів cookie може вплинути на ваш досвід перегляду.
Необхідний
Always Enabled
Необхідні файли cookie абсолютно необхідні для належної роботи веб-сайту. Ці файли cookie забезпечують основні функції та функції безпеки веб-сайту анонімно.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Аналітика».
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsФайл cookie встановлюється згідно з GDPR, щоб записувати згоду користувача на файли cookie в категорії «Функціональні».
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для збереження згоди користувача на файли cookie в категорії «Потрібні».
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Інше.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Ефективність».
viewed_cookie_policy11 months

Файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent і використовується для збереження того, чи дав користувач згоду на використання файлів cookie. Він не зберігає жодних персональних даних.

Функціональний
Функціональні файли cookie допомагають виконувати певні функції, наприклад ділитися вмістом веб-сайту на платформах соціальних мереж, збирати відгуки та інші функції третіх сторін.
Продуктивність
Файли cookie продуктивності використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, які допомагають забезпечити кращий користувальницький досвід для відвідувачів.
Аналітика
Аналітичні файли cookie використовуються для розуміння того, як відвідувачі взаємодіють із веб-сайтом. Ці файли cookie допомагають надавати інформацію про показники кількості відвідувачів, показника відмов, джерела трафіку тощо.
Реклама
Рекламні файли cookie використовуються для надання відвідувачам релевантних оголошень і маркетингових кампаній. Ці файли cookie відстежують відвідувачів веб-сайтів і збирають інформацію для надання персоналізованої реклами.
Інші
Інші файли cookie без категорій – це ті, які аналізуються і ще не були класифіковані в категорію.
SAVE & ACCEPT
 

Завантаження коментарів…