Під час створення інтернет-магазину більшість в першу чергу звертає увагу на зовнішній вигляд, наскільки зручно ним користуватися, чи швидко сайт завантажується. При цьому зовсім не звертається увага на наявність описів до товарів. Деякі власники вважають, що їх ніхто не читає, відповідно, всі ці описи не варті уваги; інші ж використовують їх як можливість додати на сторінку якомога більше ключових слів для кращої індексації та ранжування сайту. В обох випадках в підсумку ми отримуємо описи, які дійсно ніхто не читає.
Насправді пункту опису товару варто приділити чи не найбільшу увагу, оскільки саме тут потенційний покупець приймає остаточне рішення: замовити на вашому сайті чи, може, пошукати кращі пропозиції. Тому все потрібно оформити таким чином, щоб у відвідувача не було ніяких сумнівів у том, що потрібно зробити замовлення саме у вас.
Чи завжди потрібен опис товару?

Текст опису потрібний для того, щоб показати покупцю всі переваги товару або розкрити, що означають ті чи інші характеристики. Наприклад, далеко не всі покупці ноутбуків гарно розуміються у технічних тонкощах та знають, чому варто обирати модель зі 8 Гб оперативної пам’яті, а не 4 Гб. У цьому випадку опис повинен дати підказку, для вирішення яких завдань буде оптимальний той чи інший ноутбук: для навчання, роботи, гри в комп’ютерні ігри.
Однак, якщо для прикладу взяти радіатор системи опалення, тут ситуація інша й наявність детального опису може бути не обов’язковим. Все, що потрібно покупцю – розміри, матеріал та на яку площу розрахований цей радіатор. Писати про всі переваги легованої сталі немає сенсу.
При написанні опису товару слід пам’ятати, що він повинен вирішити проблеми клієнта, стати стимулом для прийняття рішення про покупку.
З чого почати підготовку опису товару?
Щоб опис вийшов дійсно змістовним та корисним для відвідувачів інтернет-магазину, автор повинен досконало володіти всіє інформацією стосовно товару. Якщо наявних знань недостатньо, потрібно звернутися за допомогою до фахівців, наприклад, менеджерів з продажу. Крім того, спеціаліст, який безпосередньо працює з товаром, зможе підказати, які найбільш часті питання ставлять клієнти під час замовлення тієї чи іншої позиції.
Ваше завдання – створити опис, при ознайомленні з яким користувач знайде відповіді на найчастіші питання, пов’язані з конкретним товаром чи послугою. Для цього раджу самому собі відповісти на питання:
- Що це за товар?
- Для кого він?
- Навіщо він потрібний?
- Як ним користуватися або що вирішує його придбання?
Наявність відповідей на ці запитання дозволить вам підготувати для свого сайту дійсно класні описи товарів.
Як правильно писати опис?
Для написання корисного тексту слід чітко розуміти, для кого він призначений. Потрібно знати свого клієнта, його вподобання, звички. Для цього слід скласти портрет покупця. Знаючи, як виглядає людина, котра гарантовано зацікавиться вашою пропозицією, значно легше підбирати слова, які дійсно зачеплять й стануть стимулом для замовлення.
Не потрібно шукати солодких епітетів, щоб розповісти переваги вашого продукту. Вказуйте реальні характеристики, які покупець зможе перевірити після придбання. Наприклад, якщо вам потрібно описати навушники, скажіть, що після їх купівлі ви зможете насолодитися дійсно якісним звучанням, яке дозволить почути навіть те, як гітарист перебирає акорди.
Звичайно, кожен товар індивідуальний, проте завжди можна знайти вагомі переваги та коректно їх описати без зайвих слів.
У випадку більш делікатних товарів можна трішки додати «прикрас». Вдалим прикладом тут буде опис спортивного одягу для жінок. Недостатньо просто написати, що штани чи костюм виготовлені із якісних матеріалів або з використанням сучасних швейних станків. Потрібно підготувати текст, який розповість про те, як жінка стане гарною та вродливою, коли одягне новий костюм на чергове тренування, як він підкреслить фігуру.

Не забувайте про візуалізацію. Якщо є можливість – зробіть власні фото товару з різних ракурсів, тримірну модель, можете записати відео огляд. Наявність візуальних ефектів не тільки підвищить ймовірність замовлення, але й вплине на просування сайту в пошуковій системі. Людям подобається крутити 3D моделі, а кожний зайвий клік – це плюсик для поведінкового фактору ранжування.
Висновок
Як і написання статті для блогу чи складення сценарію для відео, опис товару потребує окремої уваги. Якщо нічого не робити або користуватися шаблонними варіантами, які дають постачальники та виробники – не варто очікувати на те, що у вас буде багато клієнтів. Опис товару – це дійсно ефективний маркетинговий інструмент.