Skip to content

SEO Писатель

Автор контента

Menu
  • SEO
  • PPC
  • SMM
  • Контент
  • Кейси
  • Про нас
  • Контакти
Menu

Оптимальний розмір тексту статті для SEO

Posted on 14.04.202214.04.2022 by seo

Попри те, що такі впливові люди, як Джон Мюллер з компанії Google, запевняють буцімто кількість слів та символів не є фактором ранжування для пошукової системи, професійні оптимізатори знають — це не зовсім так. Якщо звернутися до SEO-спеціаліста, щоб він підготував технічне завдання для копірайтера, ви помітите, що на кожен текст буде своя рекомендація по розміру.

З огляду на цю ситуацію виникає питання: навіщо дотримуватися певної кількості символів, якщо в інструкціях самих пошукових систем не зазначена точна кількість знаків? Ствердної відповіді на це питання не існує, оскільки розмір конкретної статті залежить від безлічі факторів, про які ви дізнаєтесь у цьому матеріалі.

Чому розмір тексту має значення?

Оптимальний розмір тексту

Якщо вірити рекомендаціям Google, кількість знаків у статті не має значення, але існує безліч інструментів, які на основі аналітичних даних дають рекомендації стосовно оптимального розміру тексту на сайті. Прикладом подібних сервісів є Yoast та Clearscope.

Кількість слів або символів має непрямий вплив на те, як пошукова система ранжуватиме ту чи іншу сторінку чи весь сайт в цілому. Обумовлено це тим, що збільшений розмір тексту дозволяє інтегрувати в нього більшу кількість ключових слів, особливо з «довгим хвостом». А саме вони мають найбільший конверсійний потенціал.

Як дізнатися, скільки слів потрібно для статті?

Не існує правила, яке б регламентувало обов’язкову кількість знаків статті з точки зору SEO-просування. Однак на основі зібраної семантики ключових слів, аудиту контенту конкурентів та аналізу аналітики наявного на сайті тексту можна встановити найкращий об’єм майбутньої статті для сторінки.

Почніть з ключових слів

Ще на початку розвитку пошукових систем та SEO-просування існувало правило: один ключовий запит — одна стаття. Проте, якщо писати текст виключно виходячи з цього правила, вийде, що весь контент буде занадто коротким. Відповідно, в ньому не будуть включені так звані «ключові слова з довгим хвостом», які просувають сайт в ТОП-10.

Щоб досягти високих позицій пошукової видачі, необхідно зробити матеріал об’ємним, здатним сповна охопити тему. Задля цього важливо максимально наситити його ключовими словами.

Наприклад, довгими варіантами для запиту “Велосипед” можуть бути “Велосипед гірський” чи “Велосипед з батьківською ручкою”.

Зверніть увагу на конкурентів

Аналіз конкурентів по ключовим словам – важливий етап SEO-просування, який дозволяє виявити та інтегрувати у свій проєкт рішення конкурентних компаній. Окрім цього, можна встановити оптимальний об’єм тексту для конкретного запиту. Тому, якщо ви не знаєте, якого розміру потрібно робити текст для статті чи сторінки на сайті, подивіться на конкурентів та напишіть аналогічного або більшого об’єму.

Ціль ключового запиту

Ціль вибраного запиту не менш важлива, ніж його значення. Аби визначити оптимальний розмір тексту, необхідно поставити себе на місце відвідувача сайту. Наприклад, для запиту “купити ноутбук” не потрібно публікувати текст великого розміру, описуючи, як обрати комп’ютер, оскільки людина вже визначилась та просто хоче придбати техніку по вигідній ціні.

Проте, якщо замість комерційного запиту взяти інформаційний, отримуємо інший сценарій. Наприклад, якщо візьмемо запит “як обрати ноутбук?”. Тут потрібно максимально детально описати всі етапи та особливості підбору комп’ютера, відповідно об’єм тексту статті буде значно більшим, адже неможливо описати всі нюанси у двох абзацах.

Додаткові фактори, які впливають на ранжування сайту

Додаткові фактори ранжування тексту

Окрім розміру, на ранжування та місце сторінки у видачі впливають наступні фактори:

  • Структура. Структурування тексту дозволяє не тільки читачам, але й пошуковим системам краще зрозуміти зміст. Тому для більш ефективного просування варто розбивати статтю на розділи та підрозділи. Окрім цього, слід називати теги заголовків таким чином, щоб під час індексування пошуковому роботу була відразу зрозуміла суть контенту.
  • Якість інформації. Для досягнення топових позицій недостатньо тільки написати об’ємний текст, у якому вода воду поливає. Варто звернути особливу увагу на якість матеріалу і намагатися уникати інформації, яка не стосується основного змісту. Пошукові системи вже навчилися розуміти зміст абзаців, а не тільки окремих речень.
  • Візуалізація контенту. Наявність фото та відео робить текст більш динамічнім. Такі статті краще сприймаються, оскільки читач не втомлюється від суцільного потоку букв. Також за допомогою мультимедійного контенту можна візуалізувати складні моменти змісту.

Залишилось тільки написати текст

Написати SEO-оптимізований текстовий контент значно складніше, ніж здійснити пошук релевантних ключових запитів чи визначити кількість знаків в статті. Автор повинен досконально розуміти аудиторію, для якої пише текст, знати її біль. Тому, якщо у вас немає досвіду у підготовці подібного контенту, краще довірити цю роботу професіональному копірайтеру.

Потрібен якісний копірайт чи рерайт для сайту, сторінки соціальної мережі – пишіть на телеграм (@web_content). Працюю з 2016 року, маю велике портфоліо. Спеціалізуюсь на написанні текстів на технічні теми.

  • РусскийРусский
©2023 SEO Писатель
Ми використовуємо файли cookie на нашому веб-сайті, щоб забезпечити вам найбільш релевантний досвід, запам’ятовуючи ваші налаштування та повторювавши відвідування. Натиснувши «Прийняти всі», ви даєте згоду на використання УСІХ файлів cookie. Однак ви можете відвідати "Налаштування файлів cookie", щоб надати контрольовану згоду.
Налаштування файлів cookieПрийняти всі
Управління згодою

Огляд конфіденційності

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід під час навігації веб-сайтом. З них файли cookie, які класифікуються як необхідні, зберігаються у вашому браузері, оскільки вони необхідні для роботи основних функцій веб-сайту. Ми також використовуємо сторонні файли cookie, які допомагають нам аналізувати та розуміти, як ви використовуєте цей веб-сайт. Ці файли cookie будуть зберігатися у вашому браузері лише з вашої згоди. У вас також є можливість відмовитися від цих файлів cookie. Але відмова від деяких із цих файлів cookie може вплинути на ваш досвід перегляду.
Необхідний
Always Enabled
Необхідні файли cookie абсолютно необхідні для належної роботи веб-сайту. Ці файли cookie забезпечують основні функції та функції безпеки веб-сайту анонімно.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Аналітика».
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsФайл cookie встановлюється згідно з GDPR, щоб записувати згоду користувача на файли cookie в категорії «Функціональні».
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для збереження згоди користувача на файли cookie в категорії «Потрібні».
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Інше.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Ефективність».
viewed_cookie_policy11 months

Файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent і використовується для збереження того, чи дав користувач згоду на використання файлів cookie. Він не зберігає жодних персональних даних.

Функціональний
Функціональні файли cookie допомагають виконувати певні функції, наприклад ділитися вмістом веб-сайту на платформах соціальних мереж, збирати відгуки та інші функції третіх сторін.
Продуктивність
Файли cookie продуктивності використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, які допомагають забезпечити кращий користувальницький досвід для відвідувачів.
Аналітика
Аналітичні файли cookie використовуються для розуміння того, як відвідувачі взаємодіють із веб-сайтом. Ці файли cookie допомагають надавати інформацію про показники кількості відвідувачів, показника відмов, джерела трафіку тощо.
Реклама
Рекламні файли cookie використовуються для надання відвідувачам релевантних оголошень і маркетингових кампаній. Ці файли cookie відстежують відвідувачів веб-сайтів і збирають інформацію для надання персоналізованої реклами.
Інші
Інші файли cookie без категорій – це ті, які аналізуються і ще не були класифіковані в категорію.
SAVE & ACCEPT
 

Завантаження коментарів…