Сумніваєтесь, чи варто створювати блог для сайту? Не знаєте, з чого розпочати? Прочитавши цю статтю, ви зрозумієте основні моменти та приймете правильне рішення.
Розвиток сайту власного бренду або компанії вимагає наявності людських та фінансових ресурсів. Особливо гостро ця проблема постає для підприємців, які тільки починають розвиток власного бізнесу в інтернеті. У більшості випадків їм доводиться якщо не повністю, то значну частину роботи виконувати самостійно, що суттєво сповільнює вихід на рентабельність. Тому, коли сайт запущено та постає необхідність його просування, виникає питання, чи створювати власний блог, адже для цього потрібно знати, про що писати. Тим паче, що для регулярної публікації потрібен час.
Навіщо блог для компаній?
Блог виступає частиною контент-маркетингу, основна ціль якого – залучення клієнтів через створення релевантного контенту (статті, відео та фото матеріали). Його не обов’язково вести на сайті. Як блог можна використовувати соціальні мережі. Однак ми живемо у світі, де соцмережі закриваються або блокуються. Відповідно, немає жодної гарантії, що сторінка соціальної мережі, яка приносила вам купу покупців, буде працювати завтра, післязавтра чи через рік.
Блог компанії на власному сайті більш захищений від зовнішніх факторів. Навіть в ситуаціях, коли вас відмовляється обслуговувати хостинг провайдер, за допомогою резервних копій завжди можна відновити роботу вебресурсу в іншого постачальника послуг.
Окрім надійності, створення блогу на своєму сайті дає наступні переваги:
- Підвищує імідж (експертність). Розміщення змістовних статей або візуального контенту, який дійсно допомагає відвідувачам розв’язати їх проблему, підвищує вашу експертність. Люди охочіше купують у тих, кому вони довіряють, хто компетентний у своїй галузі.
- Інструмент для продажів. Публікуючи матеріал зі спонуканням до купівлі, виникає реальна можливість перетворити його в ефективний інструмент продажів. Наприклад, відвідувач прочитав огляд товару, перейшов за посиланням до інтернет-магазину та зробив замовлення.
- Краще розуміння аудиторії. За допомогою аналітики відвідування блогу ви будете краще розуміти свого клієнта, що йому потрібно. Відповідно, зможете коригувати наявність того чи іншого товару, краще підлаштовуватися до потреб цільової аудиторії.
- SEO-просування. Написання статей в блозі під відповідні ключові запити забезпечить сайту органічне зростання та покращить ранжування у пошукових системах.
Ще сумніваєтесь, чи потрібний вам блог? Подивіться на графік зростання популярності наступного інформаційного запиту.

Як бачите, темпи просто вражаючі. За рік кількість запитів на тему «Как выбрать входную дверь» збільшилась вдвічі, що говорить про високу популярність інформаційних статей та інших матеріалів серед користувачів інтернету.
Ще один доказ, що блог виступає ефективним інструментом для продажу товарів — www.thespruce.com.

Це англомовний ресурс, виконаний у вигляді блогу. Проте тут регулярно публікуються огляди та ТОПи товарів з посиланнями в магазин, де їх можна замовити.
Наприклад, візьмемо ось цю статтю — https://www.thespruce.com/best-grow-lights-4158720. Це детальний огляд фітоламп для рослин. В тексті присутні посилання, за яким кожну з представлених моделей можна придбати.

Де шукати ідеї для статей?

Якщо вже є офлайн точка продажу та постійні клієнти, ви напевно знаєте, який товар користується найбільшою популярністю та які питання ставлять під час вибору. Тому для початку можна брати теми, які найчастіше хвилюють клієнтів.
У випадку відсутності фізичного магазину ситуація трішки складніша. Потрібно слідкувати за новинами галузі та відповідно до тенденцій публікувати матеріал. Варто звернути увагу на конкурентів, про що та як вони пишуть у своїх блогах. Якщо ви знайомі з експертом або серед вашого персоналу є відповідальна та знаюча людина, зверніться до неї за допомогою.
Якщо вже всі ресурси для пошуку ідей вичерпані, тоді варто скористатися спеціальними сервісами (наприклад, https://answerthepublic.com), які на основі видачі пошукових систем генерують популярні питання. Даючи відповіді на них, ви забезпечуєте себе та свій блог регулярними публікаціями, а також підвищуєте популярність сайту, використовуючи популярні пошукові запити.
Практичні поради для створення ідеального посту в блог
В першу чергу варто звернути увагу на заголовок. Від того, настільки він буде привабливим для вашої цільової аудиторії та точним, залежить половина успіху. Можна підготувати класний матеріал, але якщо заголовок не чіпляє — стаття втрачає свій потенціал.
Наступним кроком буде добре продуманий опис змісту статті. Це необхідно зробити для того, щоб допомогти читачеві зрозуміти, про що матеріал та затримати увагу.
Наявність змістовних підзаголовків полегшує навігацію по статті, а також дозволяє окремо виділити важливу інформацію, яку неможливо розкрити в межах тільки одного розділу.
По можливості варто писати текст короткими абзацами. Їх значно легше читати без необхідності сильно напружувати зір. Зверніть увагу, що в першу чергу стаття для блогу повинна мати інформаційний та можливо трішки розважальний характер. Тому людина, яка буде читати текст, повинна відчувати себе розслабленою, а не вдивлятися в кожний рядок, аби не загубити його.
Не варто забувати про мультимедійний контент. За його допомогою ви зможете розповісти складні речі, які неможливо описати. Окрім цього, текст має більш живий вигляд.
Виконання цих простих порад дозволить написати дійсно гарний контент. Головне, щоб на це був час, якщо його обмаль — варто звернутися до послуг копірайтера.
Інші статті, які стосуються теми: