
У сучасному світі контент-маркетинг та копірайтинг стали невід’ємними інструментами для успішного просування бренду чи компанії. Кожен підприємець чи маркетолог стикається із запитанням: яку вибрати модель співпраці – роботу з фрілансером чи з агентством? Обидва варіанти мають свої особливості, тому щоб обрати правильний, слід враховувати плюси та мінуси кожного.
Пошук кандидата
Спершу може здатися, що пошуки студії, яка займається комплексним наданням послуг зі створення контенту, простіше, ніж знайти хорошого фріланс-копірайтера або фахівця в соціальних мережах. Однак, якщо заглибитись у проблему, виходить не все так просто, як хотілося б.
Як і у випадку з фрілансерами, на ринку працює безліч студій контенту, і щоб обрати оптимальний варіант у співвідношенні «ціна-якість», потрібно зробити чимало роботи:
- ознайомитись зі змістом сайту, портфоліо агентства;
- зв’язатися з відділом продажів та попросити контакти клієнтів, які з ними співпрацювали раніше;
- ознайомитися з умовами співробітництва, цінами.
Все це займає багато часу для бізнесу та вимагає виділення окремої людини, яка вестиме всі переговори.
Щоб знайти фрілансера, достатньо розмістити відповідне завдання на будь-якій спеціалізованій біржі та просто зачекати на заявки від претендентів. Крім цього, можна вибрати спеціаліста по вашій темі, скориставшись пошуком.

Під час пошуку на біржах ви відразу бачите профіль виконавця, де представлена інформація про те, з якими напрямками він працює, вартість послуг, відгуки, портфоліо.
Як альтернатива біржам, можна використовувати тематичні групи в соціальних мережах, опублікувавши свої оголошення про вакансію.

Однак, тут варто бути готовим до того, що доведеться працювати безпосередньо з фізособою, тому варто відразу узгодити форму співпраці та спосіб оплати за виконану роботу.
Виходить, що з точки зору швидкості пошуку фріланс набагато простіше та ефективніше.
Плюси та мінуси роботи з фрілансерами
Аргументом на користь роботи з фрілансером виступають гнучкість та індивідуальний підхід. Як правило, вони самостійно організовують роботу та готові прийняти замовлення різної складності. Фрілансери можуть запропонувати унікальні ідеї та креативні рішення, а також бути більш гнучкими у плануванні та термінах виконання проєктів. Крім того, робота з фрілансерами зазвичай обходиться дешевше, тому що їм немає необхідності платити за оренду офісу та утримання штату співробітників.
Але співпраця з фрілансером може мати свої недоліки. Один із головних ризиків – недостатня відповідальність та надійність виконавця. Фрілансери можуть бути зайняті іншими проєктами та не завжди гарантують своєчасне виконання роботи. Проблему термінів виконання можна швидко вирішити, оформляючи замовлення через ті самі біржі, де є можливість обмеження часу на роботу з конкретним завданням. Звичайно, доведеться компенсувати комісію сервісу, але це обійдеться дешевше, ніж замовляти ті ж послуги у студії контент-маркетингу.
Плюси та мінуси роботи з агентством
Робота з агентством може забезпечити більш стабільне та надійне виконання робіт. Як правило, вони пропонують ширший спектр послуг. Агентства мають професійні команди, які можуть забезпечити високу якість виконання без порушення термінів. Пропонують комплексний підхід до контент-маркетингу, включаючи стратегічне планування, створення контенту, його поширення та аналітику.
Проблема в тому, що студій контенту, які справді якісно надають послуги, не так багато. У більшості випадків це люди, які за тиждень склепали сайт та підписали його як агентство. Коли звертаєтеся до подібних «фахівців», ви просто оплачуєте комісію власнику цього непорозуміння, а основну роботу виконую ті самі фрілансери. Якщо пощастить, то написаний контент перевірить редактор, але з таким успіхом ви можете самостійно його найняти.
Висновок
Співпраця з агентством контент-маркетингу – марна трата грошей для вашого бізнесу. Якщо ви готові серйозно зайнятися просуванням сайту компанії або облікових записів у соціальних мережах, можете просто найняти відповідного фахівця. До того ж, багато фрілансерів мають відкритий ІП, що спрощує їх наймання. Навіть якщо фрілансер буде фізособою, під час роботи через біржу ваш бухгалтер зможе отримати всі необхідні документи для звітності витрат та ведення бухгалтерії.
Якщо цікавить продуктивна та якісна співпраця – звертайтеся.