Skip to content

SEO Писатель

Автор контента

Menu
  • SEO
  • SMM
  • Контент
  • Кейси
  • IT
  • Про нас
  • Контакти
Menu

За лаштунками контенту: Фрілансери та агенції – хто насправді забезпечує кращу роботу?

Posted on 04.06.202310.08.2023 by seo
Фрілансери та агенції

У сучасному світі контент-маркетинг та копірайтинг стали невід’ємними інструментами для успішного просування бренду чи компанії. Кожен підприємець чи маркетолог стикається із запитанням: яку вибрати модель співпраці – роботу з фрілансером чи з агентством? Обидва варіанти мають свої особливості, тому щоб обрати правильний, слід враховувати плюси та мінуси кожного.

Пошук кандидата

Спершу може здатися, що пошуки студії, яка займається комплексним наданням послуг зі створення контенту, простіше, ніж знайти хорошого фріланс-копірайтера або фахівця в соціальних мережах. Однак, якщо заглибитись у проблему, виходить не все так просто, як хотілося б.

Як і у випадку з фрілансерами, на ринку працює безліч студій контенту, і щоб обрати оптимальний варіант у співвідношенні «ціна-якість», потрібно зробити чимало роботи:

  • ознайомитись зі змістом сайту, портфоліо агентства;
  • зв’язатися з відділом продажів та попросити контакти клієнтів, які з ними співпрацювали раніше;
  • ознайомитися з умовами співробітництва, цінами.

Все це займає багато часу для бізнесу та вимагає виділення окремої людини, яка вестиме всі переговори.

Щоб знайти фрілансера, достатньо розмістити відповідне завдання на будь-якій спеціалізованій біржі та просто зачекати на заявки від претендентів. Крім цього, можна вибрати спеціаліста по вашій темі, скориставшись пошуком.

Приклад пошуку виконавця на біржі

Під час пошуку на біржах ви відразу бачите профіль виконавця, де представлена інформація про те, з якими напрямками він працює, вартість послуг, відгуки, портфоліо.

Як альтернатива біржам, можна використовувати тематичні групи в соціальних мережах, опублікувавши свої оголошення про вакансію.

Приклад пошуку виконавця через соціальну мережу

Однак, тут варто бути готовим до того, що доведеться працювати безпосередньо з фізособою, тому варто відразу узгодити форму співпраці та спосіб оплати за виконану роботу.

Виходить, що з точки зору швидкості пошуку фріланс набагато простіше та ефективніше.

Плюси та мінуси роботи з фрілансерами

Аргументом на користь роботи з фрілансером виступають гнучкість та індивідуальний підхід. Як правило, вони самостійно організовують роботу та готові прийняти замовлення різної складності. Фрілансери можуть запропонувати унікальні ідеї та креативні рішення, а також бути більш гнучкими у плануванні та термінах виконання проєктів. Крім того, робота з фрілансерами зазвичай обходиться дешевше, тому що їм немає необхідності платити за оренду офісу та утримання штату співробітників.

Але співпраця з фрілансером може мати свої недоліки. Один із головних ризиків – недостатня відповідальність та надійність виконавця. Фрілансери можуть бути зайняті іншими проєктами та не завжди гарантують своєчасне виконання роботи. Проблему термінів виконання можна швидко вирішити, оформляючи замовлення через ті самі біржі, де є можливість обмеження часу на роботу з конкретним завданням. Звичайно, доведеться компенсувати комісію сервісу, але це обійдеться дешевше, ніж замовляти ті ж послуги у студії контент-маркетингу.

Плюси та мінуси роботи з агентством

Робота з агентством може забезпечити більш стабільне та надійне виконання робіт. Як правило, вони пропонують ширший спектр послуг. Агентства мають професійні команди, які можуть забезпечити високу якість виконання без порушення термінів. Пропонують комплексний підхід до контент-маркетингу, включаючи стратегічне планування, створення контенту, його поширення та аналітику.

Проблема в тому, що студій контенту, які справді якісно надають послуги, не так багато. У більшості випадків це люди, які за тиждень склепали сайт та підписали його як агентство. Коли звертаєтеся до подібних «фахівців», ви просто оплачуєте комісію власнику цього непорозуміння, а основну роботу виконую ті самі фрілансери. Якщо пощастить, то написаний контент перевірить редактор, але з таким успіхом ви можете самостійно його найняти.

Висновок

Співпраця з агентством контент-маркетингу – марна трата грошей для вашого бізнесу. Якщо ви готові серйозно зайнятися просуванням сайту компанії або облікових записів у соціальних мережах, можете просто найняти відповідного фахівця. До того ж, багато фрілансерів мають відкритий ІП, що спрощує їх наймання. Навіть якщо фрілансер буде фізособою, під час роботи через біржу ваш бухгалтер зможе отримати всі необхідні документи для звітності витрат та ведення бухгалтерії.

Якщо цікавить продуктивна та якісна співпраця – звертайтеся.

Пов’язано

  • РусскийРусский
©2023 SEO Писатель
Ми використовуємо файли cookie на нашому веб-сайті, щоб забезпечити вам найбільш релевантний досвід, запам’ятовуючи ваші налаштування та повторювавши відвідування. Натиснувши «Прийняти всі», ви даєте згоду на використання УСІХ файлів cookie. Однак ви можете відвідати "Налаштування файлів cookie", щоб надати контрольовану згоду.
Налаштування файлів cookieПрийняти всі
Управління згодою

Огляд конфіденційності

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід під час навігації веб-сайтом. З них файли cookie, які класифікуються як необхідні, зберігаються у вашому браузері, оскільки вони необхідні для роботи основних функцій веб-сайту. Ми також використовуємо сторонні файли cookie, які допомагають нам аналізувати та розуміти, як ви використовуєте цей веб-сайт. Ці файли cookie будуть зберігатися у вашому браузері лише з вашої згоди. У вас також є можливість відмовитися від цих файлів cookie. Але відмова від деяких із цих файлів cookie може вплинути на ваш досвід перегляду.
Необхідний
Always Enabled
Необхідні файли cookie абсолютно необхідні для належної роботи веб-сайту. Ці файли cookie забезпечують основні функції та функції безпеки веб-сайту анонімно.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Аналітика».
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsФайл cookie встановлюється згідно з GDPR, щоб записувати згоду користувача на файли cookie в категорії «Функціональні».
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для збереження згоди користувача на файли cookie в категорії «Потрібні».
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Інше.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Ефективність».
viewed_cookie_policy11 months

Файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent і використовується для збереження того, чи дав користувач згоду на використання файлів cookie. Він не зберігає жодних персональних даних.

Функціональний
Функціональні файли cookie допомагають виконувати певні функції, наприклад ділитися вмістом веб-сайту на платформах соціальних мереж, збирати відгуки та інші функції третіх сторін.
Продуктивність
Файли cookie продуктивності використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, які допомагають забезпечити кращий користувальницький досвід для відвідувачів.
Аналітика
Аналітичні файли cookie використовуються для розуміння того, як відвідувачі взаємодіють із веб-сайтом. Ці файли cookie допомагають надавати інформацію про показники кількості відвідувачів, показника відмов, джерела трафіку тощо.
Реклама
Рекламні файли cookie використовуються для надання відвідувачам релевантних оголошень і маркетингових кампаній. Ці файли cookie відстежують відвідувачів веб-сайтів і збирають інформацію для надання персоналізованої реклами.
Інші
Інші файли cookie без категорій – це ті, які аналізуються і ще не були класифіковані в категорію.
SAVE & ACCEPT
 

Завантаження коментарів…