Skip to content

SEO Писатель

Автор контента

Menu
  • SEO
  • PPC
  • SMM
  • Контент
  • Кейси
  • IT
  • Про нас
  • Контакти
Menu
Головна сторінка пошукової системи Bing

Що робити SEO-фахівцям та власникам сайтів на тлі успіху пошуковика Bing та браузера Edge?

Posted on 14.03.202314.03.2023 by seo

SEO-фахівці та власники сайтів повинні стежити за останніми тенденціями та розробками у пошукових системах. Але ці технології розвиваються швидше, ніж цього хотілося б. Наприклад, зростає популярність пошукової системи Bing та браузера Edge, наслідком якої є багатомільярдні інвестиції компанії Microsoft у розробку штучного інтелекту, а точніше у проєкт OpenAI та його продукт ChatGPT.

Поки не зрозуміло, як впровадження технологій ШІ позначиться на всій інтернет-індустрії, але SEO-фахівцям, копірайтерам, маркетологам слід готуватися до змін. Як мінімум, потрібно розуміти вплив штучного інтелекту на просування сайтів та способи оптимізації під нові умови.

Поточний стан ринку пошукових систем

На цей час Google домінує та займає понад 92% ринку, але Bing набирає обертів: його частка вже близько 2,98%. Браузер Edge також стає популярний – ним користується 5% інтернет-користувачів.

Графік популярності браузерів
Статистика популярності браузерів

Звичайно, великий вплив на популярність Edge має той факт, що він за умовчанням встановлений в операційній системі Windows 10/11. Крім цього, він заснований на тому ж движку, що й Google Chrome та підтримує аналогічні розширення. Тому пересічному користувачеві просто немає сенсу встановлювати ще один браузер.

Основним двигуном, який призвів до зростання числа користувачів Bing, є той факт, що це перша пошукова система, що реалізувала можливість отримання швидких відповідей, що генеруються ШІ. Як заявляють в Microsoft, кількість щоденних відвідувань сторінки пошуковика вже перевищує 100 мільйонів.

Ключові особливості Bing та Edge

Крім «живого» чату, Bing має й інші плюшки, які привертають увагу та покращують користувацький досвід відвідувачів. Наприклад, пошукова система пропонує візуальний пошук, який дозволяє знаходити зображення та відео, просто перетягуючи файли в поле пошуку. Edge відомий функціями конфіденційності, такими як запобігання відстеження та режим перегляду InPrivate.

Функціональні можливості Edge
Інтеграція ШІ в пошуковій системі Bing

Інтеграція Bing у бічну панель Edge лише посилює вплив сервісів Microsoft на ринок пошукових систем. А в міру підвищення релевантності результатів видачі кількість їх користувачів лише збільшуватиметься.

Зростання Bing та Edge означає, що SEO-фахівці повинні розглянути можливість розширення своєї контент-стратегії за межі традиційних пошукових запитів. Інтеграція Microsoft Bing + Chat та затребуваність програми Bing Mobile AI Copilot на всіх мобільних платформах демонструють, що користувачі шукають більш інтерактивний та персоналізований пошук. SEO-фахівцям слід подумати про створення контенту, оптимізованого для цих нових функцій пошуку, щоб охопити ширшу аудиторію.

Поради щодо оптимізації веб-сайтів для Bing та Edge

Щоб оптимізувати Bing, недостатньо просто зосередитися на дослідженні ключових слів і оптимізації контенту. Пошукова система Microsoft надає більшого значення соціальним сигналам, ніж Google. Це означає, що наявність сильної присутності у соціальних мережах може позитивно вплинути на рейтинг вашого ресурсу. Для фахівця це означає, що потрібно вибудовувати маркетингову стратегію пошукового просування та SMM таким чином, щоб вони були пов’язані та доповнювали одина одну.

Крім того, для покращення ранжування в Bing необхідно звертати увагу на локальний пошук. Пошукова система приділяє велику увагу результатам місцевих запитів.

Для досягнення успіху в просуванні сайту в пошуковій системі Bing саме час почати знайомитися з функціональними можливостями “Bing Webmaster Tools”, який є аналогом Google Search Console. Цей сервіс дозволяє відстежувати ефективність просування та виявляти проблеми у роботі сайту.

Інтерфейс Bing Webmaster Tools
Панель керування Bing Webmaster Tools

Майбутнє пошуку та SEO

Оскільки пошукові технології продовжують розвиватися, SEO-фахівці мають бути кроком попереду. Зростання голосового пошуку та штучного інтелекту вплине на стратегії SEO. SEO-фахівцям бажано зосередитися на створенні контенту, оптимізованого для голосового пошуку, та використанні ІІ для покращення взаємодії з користувачем.

  • РусскийРусский
©2023 SEO Писатель
Ми використовуємо файли cookie на нашому веб-сайті, щоб забезпечити вам найбільш релевантний досвід, запам’ятовуючи ваші налаштування та повторювавши відвідування. Натиснувши «Прийняти всі», ви даєте згоду на використання УСІХ файлів cookie. Однак ви можете відвідати "Налаштування файлів cookie", щоб надати контрольовану згоду.
Налаштування файлів cookieПрийняти всі
Управління згодою

Огляд конфіденційності

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід під час навігації веб-сайтом. З них файли cookie, які класифікуються як необхідні, зберігаються у вашому браузері, оскільки вони необхідні для роботи основних функцій веб-сайту. Ми також використовуємо сторонні файли cookie, які допомагають нам аналізувати та розуміти, як ви використовуєте цей веб-сайт. Ці файли cookie будуть зберігатися у вашому браузері лише з вашої згоди. У вас також є можливість відмовитися від цих файлів cookie. Але відмова від деяких із цих файлів cookie може вплинути на ваш досвід перегляду.
Необхідний
Always Enabled
Необхідні файли cookie абсолютно необхідні для належної роботи веб-сайту. Ці файли cookie забезпечують основні функції та функції безпеки веб-сайту анонімно.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Аналітика».
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsФайл cookie встановлюється згідно з GDPR, щоб записувати згоду користувача на файли cookie в категорії «Функціональні».
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для збереження згоди користувача на файли cookie в категорії «Потрібні».
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файл cookie використовується для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Інше.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsЦей файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent. Файли cookie використовуються для зберігання згоди користувача на файли cookie в категорії «Ефективність».
viewed_cookie_policy11 months

Файл cookie встановлюється плагіном GDPR Cookie Consent і використовується для збереження того, чи дав користувач згоду на використання файлів cookie. Він не зберігає жодних персональних даних.

Функціональний
Функціональні файли cookie допомагають виконувати певні функції, наприклад ділитися вмістом веб-сайту на платформах соціальних мереж, збирати відгуки та інші функції третіх сторін.
Продуктивність
Файли cookie продуктивності використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, які допомагають забезпечити кращий користувальницький досвід для відвідувачів.
Аналітика
Аналітичні файли cookie використовуються для розуміння того, як відвідувачі взаємодіють із веб-сайтом. Ці файли cookie допомагають надавати інформацію про показники кількості відвідувачів, показника відмов, джерела трафіку тощо.
Реклама
Рекламні файли cookie використовуються для надання відвідувачам релевантних оголошень і маркетингових кампаній. Ці файли cookie відстежують відвідувачів веб-сайтів і збирають інформацію для надання персоналізованої реклами.
Інші
Інші файли cookie без категорій – це ті, які аналізуються і ще не були класифіковані в категорію.
SAVE & ACCEPT
 

Завантаження коментарів…