
SEO-контент – це будь-який тип цифрового контенту, створений для покращення видимості веб-сайту в результатах пошукових систем. Це можуть бути фотографії, відео, статті у блогах та описи товарів. Створення SEO-контенту здійснюється за певними правилами з метою його оптимізації та покращення позицій у рейтингу пошукових систем за запитами, пов’язаними з тематикою сайту. Результатом являється збільшення трафіку сайту, кількості конверсій та продажів.
Фактори ранжування у пошукових системах
Фактори ранжирування – критерії, які використовуються пошуковими системами для визначення релевантності веб-сайту та його змісту для заданого ключового слова чи запиту. Вони включають такі елементи, як заголовки сторінок, метаописи, якість контенту, наявність зворотних посилань та багато іншого. Розуміння цих факторів є важливим та забезпечить високий рейтинг сайту на сторінках результатів видачі пошукових систем (SERP). Крім того, знання факторів ранжирування допоможе оптимізувати зміст та структуру веб-сайту, максимізувати видимість та охоплення. Це призведе до підвищення ефективності органічного просування у пошуковій системі та стане відмінним поштовхом для покращення взаємодії з користувачем та підвищення коефіцієнта конверсії.
Визначення аудиторії для вашого продукту чи послуги
Визначення аудиторії для вашого продукту чи послуги – важливий крок у будь-якому успішному бізнесі. Слід чітко розуміти, хто ваш клієнт, які його потреби, бажання та яким чином ви можете їх задовольнити. Знання своєї аудиторії допоможе створювати контент, який дозволить потенційним клієнтам знайти відповідь на їх питання, створити довіру до вашого бренду, зрештою, збільшувати продажі. Визначити аудиторію продукту чи послуги можна за допомогою цих інструментів: • Дослідження ринку. Зробіть аналіз сторінок конкурентів у соціальних мережах, хто на них підписаний: які вікові категорії, хто частіше залишає коментарі, ставить лайки. Можна скористатися підказками потенційного охоплення, які надають рекламні кабінети пошукових систем та соцмереж. • Опитування клієнтів. Проведіть конкурс у соціальних мережах, а якщо є офлайнова точка продажу, запропонуйте покупцям заповнити анкету для отримання купона при наступній покупці або картки лояльності. • Аналітичні дані. До вашого сайту, напевно, підключені різні метрики, перегляньте їх звіти відвідуваності сайту. З них можна дізнатися, який тип контенту користується популярністю. Після збору систематизуйте дані та складіть портрет вашого клієнта. З його допомогою буде набагато легше продумувати та створювати SEO-контент.
Місце копірайтингу у просуванні сайту
Копірайтинг грає життєво важливу роль у просуванні сайту. Він допомагає створити ефективний веб-сайт, здатний залучити відвідувачів та перетворити їх на клієнтів. Хороший текст чіпляє аудиторію та змусить її діяти. Копірайтінг також допомагає оптимізувати сайт для ранжування, що необхідно для отримання органічного трафіку з пошукових систем. Підвищується впізнаваність бренду та збільшується довіра потенційних клієнтів. Створюючи привабливий текст, який знаходить відгук у цільової аудиторії, компаніям гарантовано успішний розвиток, клієнти та окупність вкладених інвестицій.
Пишемо текст насамперед для людей
Написання текстів, орієнтованих на людей, є важливою частиною створення контенту, який буде подобатися вашій аудиторії. Люди з більшою ймовірністю будуть взаємодіяти з контентом, який відповідає їхнім потребам та інтересам, тому важливо не поспішати, адаптуватися. При написанні тексту важливо враховувати потреби та особливості аудиторії того, що люди хочуть від вашого контенту. Це допоможе створити матеріал, який дійсно буде для них цінним. Використання зрозумілої та привабливої мови допоможе вашим читачам залишатися залученими до тексту. В цілому, коли ви спочатку пишете текст для людей, важливо пам’ятати, що ви створюєте щось для них, а не лише для себе чи пошукової системи.